Mea skriver - Letar inspiration och nya grejer till rummet

Nemen hejsan!
just nu sitter jag och rå-letar efter inredning till mitt rum. Jag har hittat massor och jag är typ uppe i 20 000 kr eller något nu. Jag har hittat massor av fina kuddar och sängkläder på hm home och på ikea. Soffa, soffbord och plädar och ''väggbokstäver'' från Chilli, Säng ''stomme'' från jysk jag letar även nytt skrivbord, skrivbordsstol och MASSA mera på andra sidor.
-
Jag tänkte nämligen göra om mitt rum, och jag har stora planer, det ska vara creme/beiga väggar, jag tänker göra ett eget nattduksbord av tidningar (staplar dom på varandra) sätta upp bokstäver på väggarna (bilda ord). Måla om mitt soffbord vitt och skriva fina citat på den med olika färger, köpa ny soffa och massa mera! Jag lovar,det kommer bilder när det väl händer!
-
Lite sneakpeak på vad jag vill ha!
Såndär sak över sängen, Och runt sängen!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback