Mea skriver - ?

Jag inte bloggade igår.
Sorry, jag hann typ inte hehe ^^
-
Det är ju lov nu, som ni kanske redan vet och jag har typ varit osocial heeela lovet. Asså typ sovit över lite med Kimmie, vart och ridit, varit med Maja och inte så mycket mera. Men sen så har jag köpt Sims 3 husdjur som jag siter och spelar typ hela tiden, haha vadå det är faktist kul...!? jo men så ska jag till Maja och vi ska åka till Göteborg sen och jag ska kolla på lite julklappar osså. Mysigt en sånhär trökig dag!
Köpte detta igår från apoteket. Ett ''lack'' som stärker naglarna. jag har ganska sköra naglar som lätt skivar sig och går av. Får testa i några dagar och se om den hjälper!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback