Veckans favorit/Mea - Ett långt inlägg

Det är Torsdag och time för veckans favorit!
(Om ni har läst bloggen innan kommer ni kanske ihåg att jag hade veckans favort på Torsdagar)
Veckans favorit hyllar jag till att vara en av mina största förebilder!
-
Detta tilldelas idag ingen mindre än Michelle Phan!
bekant namn? Michelle har under flera år haft en av youtubes mest besökta kanaler och är känd för sina proffsiga sminkvidoes. jag har följt denna tjej i cirka 2 år nu jag missar inte en enda video och jag har lärt mig mycket! Till skillnad från andra youtube kanaler som visar sminktutorials gör Michelle det somsagt proffisgare men hon beskriver och visar ändå tydligt hur man gör olika saker på ett tydligare vis än andra.
-
Hon skapade även för ett tag sedan (i sommras någon gång) En hemsida där hon nu även skirver ner tips och trix och tar även upp saker omkring själkänsla, sminkmissar, hårtips och massor av mera saker. Vissa av hennes klipp är dock ibland sponsrade av Lancôme då hon gör reklam ibalnd. nu går hon mest på egen väg och inte bara makeup utan andra grejer utöver det. Det händer dock att då och då gör hon sponsrade klipp från olika saker hon sammarbetar med. Somsagt har jag inte missat ett enda klipp och jag älskar när hon publicerar nya.
Här är en länk till hennes hemsida:
http://www.michellephan.com/
Och här kommer ett av mina favoritklipp (ett avhennes äldre) och ett av det mest kändaste klippet med över 25 miljoner visningar:
Om ni surfar in på hennes youtubekanal så märker ni kanske att Michelle har klipp för utklädnad men även mycket tips och trix även till ansiktet och andra knep men även massor av temarelaterade klipp om ni förstår vad jag menar.

Jo ni fattar här har jag tagit 3 random klipp för att bara visa. Men surfa gärna in på hennes youtube kanal där ni kommer hitta MASSOR av klipp. Så enjoy♥
http://www.youtube.com/user/MichellePhan

Kommentarer från er söta läsare.

Hon har så söt röst! :D

2011-11-10 // 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback