Veckans favorit/Mea

Det är Torsdag och återligen dax för veckans favorit som jag vill tilldela något av det kasnke lite annolunda, nämligen
TORSDAGAR!
-
Nå? varför är denna dag så speciell?
Jo det är massor av bra grejer förstår ni, jag har alltid älskat Torsdagar, Kanske för att det var just en Tordag jag föddes på? eller ah..
Här är iallafall lite andledningar varför jag tycker torsdagar äger:
Fin grej jag gjorde som tog mig ett tag, eftersom jag typ fick göra om 2 gånger!! Men jag gjömde att skriva att Torsdagar är bra för då är det snart Fredag och då är det HELG!♥
Men ja, Torsdagar får mig på bra humör heltenkelt det är därför det absolut är veckans favorit!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback