Mea skriver ~ Dagens fynd

Kommer framöver recencera lite smink och här är en provomgång!

2x ögonskuggor från Nyx
De ser ut såhär om jag swatchar dom
Använde den silvriga skuggan till denna sminkning.
-
Tyckte att det var riktigt bra ögonskuggor!
Bra pigmenterade och jag hade svårt för att bestämma färg i affären med tanke på att det fanns såå många fina färger
De var lätta att applicera, som jag upplever sällan att ögonskuggor är då dom oftast brukar vara lite ''kakiga'''
-
Ögonskuggorna får betyget 5 av 5 möjliga, rekommenderas starkt och jag kommer helt klart köpa dessa igen!

Kommentarer från er söta läsare.

- Hej söt! Vad kul att du var med och tävlade om en valfri vara från Uffessakerochting! Vinnaren är publicerad på bloggen! :)

Passa gärna på att vara med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment



Kram! <3

2011-10-03 // 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback