Veckans favorit/Mea

Är ingen mindre än min unerbara farmor!
Höll nästan på att glömma bort veckans favorit denna vecka som jag tänkte denna gång ängna åt en person som inspererar mig!
-
Bättre farmor än vad jag har går inte att få! Hon är grymt cool, klok gullig och uppmuntrande till allt, även förstående och bra att prata med. Vill lista henne som vecknas favorit för att hon alltid ställer upp och vill alltid att alla ska ha det bra och må bra! Hon har bott hos oss nu i en vecka för att mamma och pappa har varit på camping konferens eller möte på öland.
Men jag vill bara tacka henne för att vara en såndan bra farmor som verkligen bryr sig om och hjälper en!♥

Kommentarer från er söta läsare.

Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)

Kram

2011-10-01 // 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback