Kimmie skriver ~ Hos Sasha! :D

Hejhej!
Den här helgen skulle jag inte kunnat blogga p.g.a att jag är hos Mamma, men nu råkar jag vara hos Sasha! Som har internet..
Just nu sitter Jag, Julia och Sasha och trycker i oss godis, fast att vi vet att vi inte kommer vara sugna på pizza sen, men ändå! Vad gör man inte för godis?

Bilder från detta kommer på Måndagen! :)

Igår var jag på bio med Maja och Mea! Vi var på smurfarna, den var faktiskt förvånans värt bra, hehe för att vara en barnfilm då! Den var en så typisk barnfilm att den blev rolig! haha..

Aja, men vi ses på Måndag! Ha en fortsatt trevlig helg! :)


Gammelsmurfen äger! Hahahahah..

// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback