Kimmie skriver ~ Orientering är blött, tråkigt och kallt!

Hejhej!
Nu sitter jag här i min sköna stol och fryser fortfarande efter den där jävla orienteringen! Jag hatar verkligen det eller iaf när det spörengnar och de sätter ut kontrollerna i värsta sumpmarken...
Idag i skolan hade vi hemkunskap.. Gillar faktiskt inte det så mycket, jag och Negar gjorde havrekakor och de var förvånansvärt goda! Låter ju kanske inte så gott..
Nu ska jag sätta mig och läsa en väldigt kass bok! Men eftersom den är jobbig att läsa och så ska jag få 100 kronor om jag läser ut den ;) Pappa tror inte att jag klarar av den förstår ni! :D Men där har han fel! :)
Ha en bra dag, trots att den tropiska stormen härjar där ute :o
Ser den bra ut? För det är den inte...
Eh.. Aa..
// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback