Mea skriver! ♥

Okejokej! det var typ 2 dagar sedan jag bloggade sist men ja jag har haft annat för mig om man säger så.
-
Igår så var jag på höstmarknaden med Kimmie och Julia, som vanligt köpte jag nästan ingenting, jag brukar inte köpa något på varken höst, jul eller vårmarknadena, Brukar mest gå runt och kolla! Men denna gång jag köpte iallafall detta:
Shampoo jag tänkt köpa länge, kostar vanligtvis runt 200:- styck!
Men på marknaden var det specialerbjudande så man fick båda för 99:-
-
Köpte även Fudge (så jävla gott) och en munk *hehe tjockis*
-
Efter det så åt vi + Maja som kom senare på jensens, så jäkla gott! ♥
Extratext ( för er som bryr)
Sen så åkte Kimmie hem till tullen medans jag och Julia åkte och hämtade saker hos Julia (jag Kimmie och Julia skulle nämligen sova över) och det tog 2 timmar. Vi gick halvvägs till Tullen och Julia kom på att hon hade glömt sin laddare så vi fick gå tillbaka hämta den och och ta bussen ner till stan och sen till tullen, kan inte fatta att det tog 2 timmar...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback