Mea skriver ~ Bättre på Wii

Hej
Sitter nu vid datan efter en ''match'' mot min kusin Sixten på wii, vi spelade wii resort och innan vi började spela så sa han
-Jag är så pro på alla spel jag kommer vinna stort
Yeah right...
och vem vann?
jag ofc! Haha så kul att äga ut någon love that! *ond*
-
Annars ska jag inte göra något speciellt ikväll, kommer bara ta det lungt etersom det var läääängesedan jag tog det lungt på en fredag.
-
Imorgon ska jag tvinga med Kimmie på kakförsäljning (Hela min klass säljer kakor) det är en insamligng av pengar till våran klasseresa i nian, Och gissa vad, jag har redan sålt 2 burkar till farmor och 1 till min farbror. Haha 3 klara 10 kvar...!
Sedan efter det så ska vi sova hos maja och fira henne (hon fyllde år förra helgen) *grattis i efterskott* och vi ska gå på bio och sånt, mysigt mysigt!
-
Som ett fint avslut på detta inlägg så då är min fråga till er
Vill någon köpa lite kakor av mig?:)
Haha!
Någon? 50 kr! (till min klassresa somsagt)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback