Mea skriver, Mysig helg! ♥

Tänkte bara skriva lite om min helg på ett annolunda sätt och kompletera med bilder.
I Fredags så hade jag, Kimmie och Maja bestämt oss för att gå på bio, jag och Kimmie möttes lite innan maja kom med biobiljetterna på stan och tog en fika på Espresso House
-Jag lovar, sjukt gott!
Sedan så gick vi och mötte Maja vid bion, vi bokade plats på:
Till filmen köpte jag:
(jag var inte sugen på något efter fikan)
medans Kimmie och Maja köpte:
Filmen var:
Efter filmen gick vi hem till Maja, där vi sovde över,
Jag och:
(Kimmie)
Blev glada när vi fick våra Harry potter och
(Barbie)
Kuddar och täcken att sova i.
På kvällen såg vi
(Bra film)
och åt
Tacos♥
Vi somnade och på morgonen spelade vi
(jag vann ju ofc...)
-
Sen gick jag fem och fixade/städade lite och hyrde film med Bim bland annat filmen:
Red riding hood...
-
sen så har det inte hänt så mycket mer, riktigt chill har det varit iallfall.
Nu har ni nog sett vad jag menat med annolunda, haha!
Men vi hörs!

Kommentarer från er söta läsare.
» Alva

Jag tror jag oxå sett dendära filmen trust ;)

2011-09-04 // 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback