Gårdagen + Bildbömb

Hej hopp gummisnopp
Igår var jag Julia, Hanna Aida och Sasha hos Kimmie och firade henne lite, det var jättekul vi kollade film fotade, spelade 'med andra ord' och lagade tacos mm. dock så hade jag inte med kameran men jag fotade lite på Kimmies kamera och jag hoppas att hon lägger upp lite bilder!
Men nu kommer en bildbomb på de bilderna jag tagit under bloggpausen, inte så jättemånga egentligen men jaja, here we go:
För några veckor sedan åt jag o min familj doppade jordgubbar i choklad till efterätt, så jävla gott!
Jag var med emily för ett tag sedan och vi skulle sova över så vi var ute och fotade lite!
Mamma fyllde år så jag och min bror Tom gjorde en jättefin tårta till henne! :)
Jag köpte ett par nya palladium för ett tag seda, denna gången blev det beiga!
Jag och Tom (min bror) var ute och fotade lite på hanatorp på kvällen!
Jag var med maja förra helgen och vi hade det skoj as usual, var bara tvungen att fota hennes hunters som hon köpte i London, väldigt ovanlig färg, men jättefina faktist!
Maja herself!

Kommentarer från er söta läsare.
» Maja

ÄLSKAR SISTA BILDEN <3

2012-04-23 // 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback