Kimmie skriver ~ Bilder från partejjjet! :D

Jag orkar inte skriva mycket mer än att det var grymt kul igår! :D What else? Nu lite bilder :)
Min dricka under kvällen :)
Nu mina presenter:
Jag börjar med Hannas kreativa present:
Jag fick en låda med det här, och i en påse låg:
Tuggumin som jag hatar, och i dem låg:
Fisk, alltså på golvet, där råttorna är, alltså under sängen, och under min säng låg:
True Blood och bio presentkort, men boken på bilden är från Aida :)
Sedan fick jag presentkort på Gina och Akademibokhandeln av Mea, och presentkort på Akademibokhandeln av Julia + en
tröja!
Sasha hade glömt sin present, så den lägger jag upp på Tisdag (mamma imorgon).
Av Hanna fick jag även en massa Cupcakes, som var cp goda Hanna, som bildade en "mening"?
Tack för de underbara presenterna! <3
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback