Fruktsallad i det gröna

...Där lät jag poetisk va?
Lovde ju receptet på min supergoda smoothie idag men den får komma en annan dag! 
Iallafall så hade jag och Maja det gött ute i min trädgård för en stund sedan, vi gick först till Maxi och handlade all möjlig sorts frukt och bär och sedan fixade vi en god fruktsallad som vi åt ute i på en filt i trädgården. Mysigt värre! Annars har dagen (första skoldagen) varit ok. Vi hade samling i skolan klockan 12 och ca 45 minuters information. Så onödigt enligt min mening med tanke på att den infon kunde skickas ut via mejl och vi hade kunnat ha en hel dag ledigt istället. Well well, här kommer lite bilder från våran fruktstund!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback