Min födelsedag i bilder!

Hallå!
Som jag lovade så ska jag lägga upp lite bilder från min födelsedag så (hann förässten inte ta så mycket bilder och la inte ner särskilt mycket tid på bilderna heller..) men here we go
 ...
ja somsagt gjorde vi en kaktårta och här är alla kakor vi använde samlade i ett stort berg!
hahah vi köpte jättesöta svampbobkex och la på tårtan!
Det färdiga resultatet av tårtan!
Och lite kubbspelande blev det på kvällen (dagen innan min födelsedag)
Vad gör maja..?
Inte helt fel att äta oxfilé på ens födelsedag i hanatrop!
Tårta nummer 2 som jag fick här i hanatrop när jag kom ner hit på min födelsedag!
Och nu kommer lite bilder på vad jag fick!:)
Fina rosor av Emma och Maja!
Så himla poetiskt och så jävla bra! hahaha, fick 5 st av Emma och Maja och en av Hanna. Alltså totalt sex styckna vilket känns lite symboliskt!
Sedan fick jag presntkort av Hanna, Maja och Kimmie från olika ställen!♥
Och ett av Julia från Gina!♥
Sedan fick jag 3 små söta saker av Hanna och jag kan redan meddela att jag ÄLSKAR läppglanset!
Och sedan fick jag även lite godis av Hannis!
En ny BB creme av Mina föräldrar!
Och sammanlagt 300 cash av min morbruur och en annan snäll kille som gav mig pengar som heter Jason
Ett fint kort ifrån Billiiiboy!
 
Och spotify premium till mobilen (det enda jag önskade mig av mina päron)
Känns som jag glömt massa men om jag kommer på något jag glömt kommer la jag visa senare isådanna fall!
Och innan jag avslutar inlägget ville jag bara tacka för alla fina saker jag fått i present från alla mina underbara vänner om läser min blogg!:D

Kommentarer från er söta läsare.

Hur går det med räkningen Mea? :)
Så himla poetiskt och så jävla bra! hahaha, fick 6 st av Emma och Maja och en av Hanna. Alltså totalt sex styckna vilket känns lite symboliskt!

Svar: Du ska då alltid försöka hitta fel hos mig eller saker jag gör!
Kimmea Johlsson

2012-08-03 // 10:28:57

Vad ska jag annars göra på min fritid? :)

2012-08-03 // 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback