Kimmie skriver ~ Fredag, fredag, fredag! :D

Yay! Äntligen fredag, känns som om dagarna flyger förbi utan att man typ märker det. Idag har jag bara njutit av att det är Fredag, tagit ett bad kollat på teve o.s.v. Idag i skolan var jag helt cp trött. Jag och Hanna (var hos henne igår) var uppe till ca 3 och på morgonen dagen innan gick jag upp klockan 5. Detta leder till = enorm tröghet. På so:n var jag så himla trött att jag bara ritade en paint teckning. Men björn tyckte inte det gjorde något, tror jag...?

Imorgon kommer Mea och Julia hit, yay! :D

Ärligt talat så funkade inte den enda bilden på Julia jag har (typ) men ni förstår att hon ska komma? Ska försöka ta lite kort på oss imorgon.
// Kimmie


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback