Mea skriver ~ Ursäkta att man vill bli lite älskad.

Hej!
Just nu sitter jag här vid datan och tvingar mig själv att skicka en bokrecension för att jag är tvungen och för att jag var tvungen att läsa denna sjukt dåliga (konstiga?) bok. läs den inte!
Vissa kapittel fattar man inte alls och i denhär boken så är ett kapitel typ 3 meningingar och jag överdriver inte och helt plötsligt hoppar handlingen i boken i tiden utan förvarning, heltcepeju.

För er som undrar så har vi kärlekstema i svenskan och då var vi tvugna och läsa en kärleksbok så japp jag valde ''Ursäkta att man vill bli lite älskad''. Jag suger verkligen på att recenssecera böcker men min svenskalärare sa att jag kunde göra ett karaktärsblad där jag bara beskrev personerna i boken först och sen att jag kunde utgå ifrån den beskrivningen och göra en riktigt recension sen.

Här kommer iallafall en sammanfattning av karaktärerna i boken (för er som bryr er)
Blä boken...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback