Jag vet att du inte kommer läsa denhär texten...

1 sak jag hatar med måndagar är att det är långt kvar till helgen...eller visste ni redan det...?
---
Lite att tänka på...
Asså sorry om jag icke bloggat men jag har inte haft någon som helst ork. Grejen är den att min vardag är inte så spännande med tanke på att jag går i skolan hela dagarna, och då brukar varje inlägg bli det andra likt ''idag har jag varit i skolan...'' ibland kan det vara svårt att hitta saker att skriva om. Därför måste man bryta av lite, för vem bryr sig om vad du har gjort under dagen? Därför bryter jag gärna mönstret och inte skiver vad jag gör.
För du vet nog lika väl som jag att det är ointrssant.
Sen är det detdär med bilderna. Har du någon gång slagit dig att du aldrig läser texten på en blogg, bara kollar bilder eftersom de är mycket mera intressantare? det är ju dom som gör bloggen, en bild säger ju mera än 1000 ord. Det är mycket roligare att se en bild och se att du exemplevis är på en fest än att läsa '' idag har jag vart på fest'' eller har jag fel? Jag vet, dethär är lite dubbelmoral med tanke på att jag just nu skriver en lång text som inte en ända människa kommer att läsa, men jag var bara tvungen att skiva av mig lite
---
Inte för att byta ämne så men jag kom att tänka på en sak nu...
Jag ser verkligen fram emot är SOMMAREN!  och det tror jag att ni också gör! Nej jag kommer inte åka utomlands som alla andra människor kommer gör, jag kommer inte heller ligga på stranden och sola hela dagara, jag kommer inte änns vara i Borås. För att jag ska jobba hela jävla sommaren, Eh jo det är faktist kul, men den största fördelen är att jag kommer tjäna massvis med pengar. Har redan planerat vad jag ska köpa, hehe.
---
Bilder tagna av mig i sommras (bara för att få alla att längta lite extra till sommaren...)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback