Lever jag?

Svar; ja

Hejsan allihopa
efter en lååång tids oväntat uppehåll så är jag tillbaka här på bloggen. Jag vet inte riktigt varför och jag vill inte komma med massa lama ursäker men jag har bara inte lockats av ordet bloggning de senaste timmarna, dagarna eller veckorna. Jag har alltså varit totalt distraherad av att göra annat (eller igentligen har jag inte haft lust) men jo. Jag får lite dåligt samvete när jag kollar på bloggen och ser att 99% av inläggen är skrivna av Kimmie...så det känns ju inte så okej. Men anyways, Som ni kanske redan vet så har jag ju sommarjobb som jag jobbar på (daaah?), så det flyter på bra just nu och på fredagen ska Kimmie komma hit och vara hära och så ska vi ska en sväng till gbg, får se om det blir lite shåpping och sånt.
Jäjä här kommer lite bilder som jag tagit under den senaste tiden vilket inte är så många dock..
 
 
 
 
/Mea

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback