Mea - Dag 17

Hahah sorry för förra inlägget, lite skumt och lite många stavfel - jag vet men man får la ha lite kul ibland! Det var faktist skitkul att göra ett sådannt inlägg, kanske blir någon mer gång, vem vet...?
 
Nu ska jag iallafall återgå till 30 dagarsuppdraget som jag pausat lite titt som tätt...
NEJ NEJ OCH NEJ
ni får tycka att jag är världens tråkligaste person och jag är okej med det men mitt rum är inte särkilt sminkrande, har inte något kort på det och kommer inte ta något heller. Tänk er själva.. Jag var 8-9 när jag inredde mitt rum och inte änns DÅ ville jag ha fjärilar på min vägg, fatta vad jag skäms.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Du har rätt du är världens tråkigaste person ;) <3

Svar: fak ju
Kimmea Johlsson

2012-07-14 // 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback