PICTCHA BOOM

Hallojdär!
Eftersom jag var i sthlm förra veckan så tänkte jag nu lägga upp bilder som jag tagit där! Ja det var iallafall jättemysigt och kul att vara där! Var även på grönan men fick inte med mig några bilder därifrån eftersom jag hade på fonen och kameran i lägenheten.
Om du inte smakat på denna drickan. GÖR DET. snapple in my ♥
Fkn stora Åhlens city...
 
Prototyper på bröllopstårtor vi såg i ett skyltfönster, sjukt fina!
 
Alla 3 bilder från observatorieparken/dammen
Jag och Maja var och fixade naglerna hos LAKA i gallerian som en födelsedagspresent till mig som fyller år om 2 dagar! :)
 
Spenderade nästan 1200 på holisterkläder...
HAHAHAHHA FRÅGA MIG INTE HAHAHA en frivillig posare som ville vara med på kort!
Lite bilder från gamla stan!
 
 
två bilder innefrån café kaffekoppen i gamla stan! Jag var där förra året med och drack då varm choklad som jag även gjorde denna gången för att den är sjukt god och stor! dom serverar nämligen i skålar istället för i koppar! Sen så har dom sjukt mysig medeltidsinsperierad inredning som ni kan se på bilden ovan!
 
Sen så åt vi även massa gott, exemplevis Gelado (italensk glass) snacka om god, dyr och speciell glass!  vi åt även supergoda och saftiga muffins från American cookie. Båda ställerna ligger i gallerian och är värda att chekka in!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Maja

jag ser fan rädd ut på alla bilder, HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.
Men vi får fan ta och göra om allt det där !
specielt grönan! :D

2012-07-30 // 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback