Kimmie skriver ~ Hemma från Skara ;)

Dagen har varit riktigt lyckad och bilturen till Skara, där släktkalaset var, var inte så fasansfull som jag hade trott, även om mitt självförtroende fick sig en liten spricka. Som när Hantou, en av småkusinerna, frågade hur gammal jag var nu igen och jag svarade 15. Då blev hennes min chockad och hon utbrast, men oj vad gammal du är! Eller när hon fundersamt pekade på min haka och undrade varför jag hade en massa hår där.. Aja, här kommer lite bilder i alla fall :) (Nästan alla bilder är smygkort..)
 
Stig :)
Roland och Hantu
Pappa..
Ebla (Eller Moa)
Gudrun :)
Lou-mej, vet inte, och Vilhelm :)
Pernilla, Gudrun, Johan och hans fru :)
Lou-Mej :)
Pernilla :)
Johan :)
Och slutligen Inger :)
Orkar inte skriva vad alla är till mig för det har jag ingen aning om, och jaa det går i släkten att inte bli bra på kort... ;) (och dessa kort visar bara en bråkdel av alla som var där)
// Kimmie
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback