Kimmie skriver ~ ^^

Har nu tagit olika "frågor" från olika bloggar (Ja Hanna även från din) och gjort en egen liten dag grej :) Jag vet att jag egenligen borde börja den 1:a, men vem orkar det? ;) Jag kan ju heller inte blogga varje dag p.g.a att jag är hos mamma ibland, men å andra sidan gör jag bara detta för att det är kul :)
Dag 01 - Fem bloggar jag läser varje dag
Dag 02 - Nio saker jag gör varje dag
Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Tio udda sanningar om mig
Dag 06 - En favoritbok
Dag 07 - Två saker jag längtar efter
Dag 08 - Fem bilder från ett minne 2011
Dag 09 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 10 - En bild från när jag var liten
Dag 11 - Fem saker jag gillar att göra
Dag 12 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 13 - Fem saker som irriterar mig
Dag 14 - Fem sånger jag tycker om
Dag 15 - En person jag litar på
Dag 16 - Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 18 - Fem rädslor
Dag 19 - En sång som får mig att gråta
Dag 20 - En bild på mig och en kompis
Dag 21 - Någonting som jag vill göra just nu
Dag 22 - Någon jag saknar
Dag 23 - Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 24 - Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 25 - Fem saker jag vill göra innan jag dör
Dag 26 - Vilka tv-serier jag älskar
Dag 27 - Mitt favoritgodis
Dag 28 - Bild på min familj
Dag 29 - Min favoritartist
Dag 30 - Fem bra grejer som har hänt de senaste 30 dagarna
Dag 01 - Fem bloggar jag läser varje dag
Dag 02 - Fem saker jag gör varje dag
Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Tio udda sanningar om mig
Dag 06 - En favoritbok
Dag 07 - Två saker jag längtar efter
Dag 08 - Fem bilder från ett minne 2011
Dag 09 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 10 - En bild från när jag var liten
Dag 11 - Fem saker jag gillar att göra
Dag 12 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 13 - Fem saker som irriterar mig
Dag 14 - Fem sånger jag tycker om
Dag 15 - En person jag litar på
Dag 16 - Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 18 - Fem rädslor
Dag 19 - En sång som får mig att gråta
Dag 20 - En bild på mig och en kompis
Dag 21 - Någonting som jag vill göra just nu
Dag 22 - Någon jag saknar
Dag 23 - Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 24 - Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 25 - Fem saker jag vill göra innan jag dör
Dag 26 - Vilka tv-serier jag älskar
Dag 27 - Mitt favoritgodis
Dag 28 - Bild på min familj
Dag 29 - Min favoritartist
Dag 30 - Fem bra grejer som har hänt de senaste 30 dagarna
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback