Kimmie skriver ~ I dag kvar! :D:D:D

Snart kan jag börja skolan igen och sluta på paro skiten..! Trodde aldrig att de orden skulle komma ut ur min mun.. (Eller att jag skulle skriva det, men ni fattar) Dagen idag var dock rätt bra, fick en massa FIKA, jag åt inte allt men det var det här som bjöds: Kärleksmums, typ kladdkaka bitar, en sort kladdkaka men smält choklad på, någon nöt kaka, äppelkaka, och mini cupcakes! Det är en elev som ska sluta nu så hennes handledare och hon själv hade bakat, cp gott var det iaf.

Idag har jag inget spec. att göra, har bestämt mig för att jag ska sluta kolla på BB, kom på mig själv med att planera min tid för att kolla på de avsnitt jag hade missat, typ tänkte aa men då blir det 2 h där och sen.. Jag tycker inte ens att denna säsong är kul så aa..


Ibland får man bjuda på lite egopix, vi är ju inte mer än mänskliga? (Även om jag ser lite äcklad ut...)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

SÖÖÖÖT

2012-03-15 // 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback