Jävla fitt väder!

Ursäkta mitt ordval men ibland orkar inte jag med vädret här i Borran.
REGN
VIND
BLÖTT
KALLT
ush, det måste sett helt knäppt ut när jag skulle ta mig hem från skolan och var tvungen att gå med paraplyet framför mig istället för ovanför eftersom det blåste som faaan, man får inget annat än hoppas på att det ska bli bättre väder!
Just nu längtar jag till långhelgen och till sommaren, men det sistnämda längtar man ju ALLTID till oavsett vilken tid på året man befinner sig i. Snart är det sommarlov med bad sol och långa kvällar och efter sommaren börjar jag nian, helt sjukt var tar tiden vägen?
Hatar verkligen att säga att tiden går så snabbt, hatar tanken av att det är sant, man hinner knappt säga god jul innan det har blivit sommarlov. Jaja kände bara att jag behövde skriva av mig lite men nu är det the end of the inlägg!
Men innan jag avslutar detta inlägg måpste jag bara lägga upp en sjukt bra cover + lite egopix på me myself and I


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback