Kimmie skriver ~ ET-dagen..

Idag var det som sagt et-dagen och min klass kom näst sist i tävlingen, trots att vi började som tvåa när staffeten körde igång, (det var 5 stationer med temat sinnerna på staffeten). Fast så har vi ju kommit fram till att det skedde ett fusk, eller fel, när det var stationer på förmiddagen ;) Här erkänner man inte sin förlust inte! :)
Jag var en alien nunna och det var väl kul, fast det blev lite klibbigt med den gröna färgen på slutet. Den här helgen ska jag vårda min mage, har fortfarande ont då och då.. :(
Bloggar mer imorgon!:
Har ingen bild, sorry.. Blir bättre bloggning när min kamera återvänder :P (Vilket borde bli snart..)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback