KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGArNA!

Hofh (Johanna) - Grymt cool och rolig tjej med en peppande blogg. Här hittar man allt från tecknade serier till självförtroende boostande inlägg till roliga videobloggar och självklart massa mera! (Hofh ingår även i  kick back pack tilsammans med 4 andra bloggare. Dessa bloggar är även värda och kolla in och finns länkade på Hofh's blogg)
Linda - Sjukt fin och jävligt duktig makeupartist med riktigt snygga sminkningar och bild-tutorials. En riktigt bra och stor inspirationskälla om man vill göra snygga sminkingar, hennes blogg måste ni bara kolla in!
Adaras (Ida) - Kanske min absoluta favvoblogg of all times?
Jag kollar hennes blogg flera gångar dagligen och har läst hennes blogg jättelänge! Hon kombinerar personliga blogginlägg med tidningsinslag på ett riktigt proffsigt sätt som gör att man bara måste läsa vidare, så himla bra blogg som har det där lilla extra!

Kommentarer från er söta läsare.

Nää Mea, jag slängde presentkorten och handlade upp mina sista pengar istället.. ;)

2012-05-02 // 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback