TRUE SHIT

Hey allihopa!
Tänkte börja med att säga att denhär veckan vart super för att jag typ iprencip chillat varje lektion, kollat film och inte gjort ett skit på vissa lektioner då andra personer jobbar med rester och andra uppgifter. Grejen är att jag är klar med allt så jag har inget att göra typ, ibland hjälper jag andra eller så tar jag det bara lungt.
-
ganska härligt nu när det bara är 3 riktiga skoldagar kvar av denna termin tills sommarlovet krönar sig (där lät jag orginell va?) nä men det ska bli riktigt skönt faktist!
-
I helgen händer det inte massvis, Jag ska till göteborg med Kimmie på lördag och imorgon ska hon sova här. men det ska bli najs, har tänkt att göra liten lista på vad jag ska köpa (JA JAG GILLAR LISTOR, OKEJ!?!) men ja då vet man på ett ungefär vad man vill köpa och slipper gå där och virra omkring och komma hem tommhänt!
Sthlm
En av mina absoluta favoritbilder som jag tog med världens kassaste kamera för 2 år sedan, men bilden är inget att klaga över, love it!♥
Lite sommar-arkivbilder kan väl inte skada när man inte har några nytagna bilder?;)
SE YA!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback