Kimmie skriver :)

Hejsan!
Nu sitter jag här vid min kära data igen, vid 3 gick jag hem efter att ha kollat på 2012! Den var inte särskilt bra, otroligt förutsägbar...
Eftersom pappa var så lat var jag tvungen att gå hem, visst om man går rätt snabbt är jag hemma på en kvart, men idag var jag så trött att det tog 30 min hehe ;)
Tog inte alls mycket kort igår, men ska lägga ut de få jag tog och berätta om dagen, har märkt att jag gillar att dela upp inläggen, men jag tkr det blir smartast så ;D
Lägger upp 2 fina väg-bilder jag tog när jag vandrade hemmåt. :) Bra va?
Förlåt att det tog så lång tid, glömde av att jag laddade upp bilder ;) Aja ska äta nu!
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback