Kimmie skriver i den obekväma soffan istället för sin sköna fåtölj eftersom LENA har lagt beslag på den :)

Tjulululululuululu!
Nu är jag så trött att jag nästan somnar här och nu! Eftersom en viss Hanna (Jag kanske var liite delaktig) var uppe till klockan 4, och väckte sedan en stackars Kimmie klockan 8 fast vi inte behövde gå upp förän klockan 9.
Idag var jag ju på Djurparken med Yvonne, (Melindas killes mamma) Tuva, (Melindas killes systers barn) Melinda, Mio, Mikaela och Vincent (ett barn Mikaela passar då och då) Här kommer bilder, tänk på att jag inte har så bra zoom.
Hahaha, vad bitchig Mio ser ut!! <3
Vincent :)
HAN ÄR SÅ SÖT ATT JAG DÖR!!! :D <3<3<3
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback