Kimmie talar :)

Hejsan!
Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är för att jag har varit hos mamma ett tag nu.. Jag skulle varit hos henne nu också, men jag åkte till pappa istället ;)
Internet har strulat hela dagen så jag har inte kunnat blogga förän nu, för nu har jag instalerat google chrome, som enligt mig är snabbare och bättre än internet explorer :P Nu cp:ar spotify igen, varför blir jag förvånad? :)
Nu är det endast 3 dagar kvar till min födelsedag! YAY <3 Sen på tordag och fredag ska jag fira med pappa och mamma :D
Kan bjuda på en bild som jag gjorde på paint, haha, jag är otroligt stolt över mig själv! XD
Jaaa, vad kan man säga? Jag har deffenivt en framtid inom konsten ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Det har du definitivt ;)

2011-04-18 // 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback