Kimmie skriver :)

Tjenare! :D
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sammtidigt som jag försöker redigera några bilder på Picnik ;)
Nu i helgen har jag varit hos mamma så jag tänkte att jag skulle lägga ut några bilder jag tog..
Idag/Inatt ska jag försöka skriva lite recensioner på gammla böcker/filmer jag har läst/sett men även några nya böcker jag har läst och så, ska lägga upp dom imorgon, hoppas att jag orkar haha! :))
Gjorde inte så mycket i helgen, åt mest olika "sötsaker" och läste ;)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Haha, visst. Bra anledning. Vet inte ens om denna "skadan" kan hindra mig från att träna imorgon :P



Söt bild på dig! ♥

2011-07-11 // 20:37:22
» Hanna

Aah, kimmie. Du är bäst! ironi

Ser du va mycket jag kommenterar :O

2011-07-12 // 00:05:47
» Julia

eeeeeeeeeeeeyyyyy!:O Varför kommenterar ni bara varandras bloggar! Tycker det är väldigt ORÄTVIST! Känner mig faktiskt lite som en outsider!:(

2011-07-12 // 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback