Julia Talar!

Helluuuw folket!

Här sitter jag dååå, missat "99 saker man måste göra innan man dör" Känns ju lagom bra. Jag kom ganska nyligen hem från ridningen, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det var kul att rida lite i alla fall^^ Det gick nog bra också. Nu snart ska jag nog traska in i duschen tror jag. Sköllja av mig all hästskit, sover nog bättre då. Annars vet jag inte. 


Jag fasar lite gran för Gympan imorgon, vi ska ju göra den där jävla dansjäveln... Tur att jag är i en roolig grupp, annars vet jag inte vad jag skulle gjort. Vi har ju inte kommit specielt långt, men det löser vi! Nu ska vi göra som Angelica och se det possitiva i det hela! :D haha, men men...

NU DUSCHEN! ^^ 


Önska mig lycka till! :D





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback