Kimmie skriver :)

Jo, man kan ju säga att uppdateringen från min sida den här helgen har varit låg men jag har en OTROLIGT bra anledning som egentligen bara kan sammanfattas med ett ord: STÄXOR! En blandning av Läxor och Städning, trevliiigt va?
Så nu känner jag mig faktisk väldigt duktig.. Jag har skrivit nästan en hel sida till på So:n och har städat mitt rum, hallen, köket och toaletten.. Pappa har också lärt mig hur man rensar avloppet och jag svär på att jag nästan spydde! Hur kan man fälla så mkt hår? HUR?!!! :O
Annars har jag inte gjort så mkt, det var ju dåligt väder hela tiden OCH jorden gick INTE under, vad tråkigt. Om jag ska vara ärlig tänkte jag inte ens på det förän flera timmar senare ;)
Men imorgon hoppas jag på fint väder! För då ska nämligen vi (min släkt) fira mamma :D Jag kan inte skriva vad vi ska göra för mamma kanske på något murakulöst sätt har fått tag på internet och ser detta? (Det ska vara en överaskning om hur vi ska fira henne) Inte såå troligt, men men ...
Men nu ska jag lägga ut några bilder från idag. Jag sminkade mig med fula röda läppar och mascara och jag vill bara påpeka att jag INTE är seriös på bilderna, hade lite för roligt bara ;) Målade även mina naglar, målade även min fjärkontroll med naglack, kanske inte världens smartaste idé :D
Ska försöka rotera bilderna, går inte bra i dagsläget ;O Asså det går att rotera när jag är inne på "mina bilder" men det "syns" inte här?
Tyckte den här bilden blev lite cool. Visst här försöker jag le, men den här bilden blev bara en lyckträff ska lägga ut en bild på mig då mina ögon ser drogade ut, som dom oftast gör när jag ler :(

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Det blev ju jättebra! :D

serri det var helt perfekt med läpparna! :)

2011-05-24 // 21:13:15

Ett tips till alla i bloggen, MER BILDER, Mindre text, mer flytt då! :)

2011-05-31 // 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback