Mea Talar...^^

Nu har jag precis drukit en kopp med indiskt té haha?
Fick det av Maja som precis varit i indien och jag älskar ju té så det passar ju bra ;)
Skolan var helt ok, haha våran vikarie är så fett bra asså han hade inte fått ett papper med uppgifter på som vi skulle göra under lektionen så vi fick gå en halvtimma tidigare från tyskan, samma sak igår fick vi gå 20 min tidigare bara för att vi inte hade ngt att göra, så han kastade in raster hur som helst i våran lektion för att han ville visa sigsjälv på youtube när han spelar handboll...haha? xd vi skulle igentligen gått 80 min men det blev tillslut typ bara 50 min pga alla raster eller något,
-han ä lite dryg, men det är bara bra...x)
Ja nu sitter jag här och väntar på alla andra (Pappa Bim o Tom) vi ska nämligen åka ner till ullared i kväll och sova där i husbil och sedan tidigt på morgonen börja shoppa, awesome ;)
bra bra för min del älskar att shoppa så de jag ska göra nu är väl att jag ska skriva en inköpslista och påminna mig själv om vampire diaries ikv! yay, det har ju liksom inte varit på 2 veckor pga jävla matcer fotboll eller ngt ISTÄLLET jamena, hur kan man ställa in vampire diaries pga en match?...;(
Men ni får ha en underbar dag/torsdag/helg(!?)
så hörsvi idag eller imorgon!
Btw: vi har studiedag imon = ledigt (L)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback