Roliga videos med Julia!

hhahahahahahahahah!!!


Vet att jag kanske är liiite dålig på att skriva om dagen och såå, utan jag bara lägger ut roliga videos, men det är
Kul! :D hahha, men men:)
Kanske ska skriva lite så så att ni blir nöjda!! Hahah, tror dock att ingen riktigt bryr sig men men:)

Jaa, skolan idag då har vart helt prima! God mat va det också, pizza:) Muuuummzeeenbitten. Det blev ingen träning
idag, för den var inställd men jag och Hanna gick till stan och lämnade in vårt CV på ett café för vi vill nämligen
sommarjobba där. Vi åkte även in till knalleland och lämnade ennu ett på "Lager house". Nu är det väl bara att
hoppas då antar jag. Både jag och Hanna hoppas på Cafét men vi får väl se.

Nu ska jag jobba vidare med min SO:text. Hoppas det går bra!!!:)



Kommentarer från er söta läsare.

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis

vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-16 // 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback