Home sweet home..

Hejsan allihopa. Har precis satt mig ner vid datan för första gången på en vecka typ. Har verkligen varit igång hela tiden med olika saker! Så bloggen har inte vart en prio, dock så har jag kunnat mobilblogga men det känns så drygt  och tråkigt! Men iallfall nu är jag hemma och kommer inte jobba mera denhär sommaren eftersom det är typ 3 dagar tills skoljäveln börjar och jag behöver lite lugn och ro, Och nu har jag packat upp lite grejer från resväskan och försöker få iordning på allt samtidigt som datan distraherar mig och magen kurrar som fan efter mat. Så jag tror jag ska återgå till min städfas och sen dra till Maxi och handla lite mat i min ensamhet ^^
Ha det bra nu så hörs vi snart!
 
En fin bild från igårvkäll när jag och Madde var ute på en cyckeltur!♥
/Mea

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback