Kimmie skriver ~ Dag 05 - Tio udda sanningar om mig

1. När jag har tråkigt brukar jag måla mitt ansikte med ansiktsfärg.
2. Jag älskar Justin Bieber.
3. Jag har förmodligen lagt ner mer pengar på bio än på kläder.
4. Jag har förstört 2 datorer och har "råkat" slita bort en tangent på den jag har nu.
5. Jag hatar alla aktiviteter som innebär att jag måste röra på mig.
6. Jag har läst Så länge vi båda andas (Breaking Dawn) 15 gånger.
7. Om jag inte slösar pengar på bio gör jag det på böcker.
8. Jag badar i stort sett varje dag.
9. Jag har hört att jag är väldigt pessimistisk i skolan.
10. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat och lax är det värsta som finns.
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback