So many men, such little time!

Världen kryllar av snygga killar...
Därför tänkte jag (Mea) börja med att varje vecka lista veckans snygging här på bloggen.
Tidigare så hade jag ''veckans favorit'' här på bloggen men jag har tagit bort den kategorin och istället ersatt den med ''Veckans snygging'' vilket är väldigt enkelt eftersom det är lätt och kul att dela med sig av snygga killar som finns i denna värld inkluderat en kort motivation varför jag valde just den killen till att bli ''veckans snygging''


Kort motivation: Liam är med i One direction för er som missat det, Alla killar där är mycket heta men enligt min åsikt är Liam snyggast! Dock gillar jag inte deras musik med killarna är verkligen inget att klaga över! Liam har verkligen urgulligt leende och väldigt väldigt väldigt fina ögon!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback