Julia Talar

Halloj!
Idag är det Lördag och jag har inget specielt för mig. Jag bara sitter här i princip och inväntar morgondagen skulle man kunna säga. För inte så länge sen gick Kimmie hem och lämnade mig ensam. Hon ville tråkigt nog inte heller komma tillbaka ikväll, så det blir en tråkig ensam kväll för mig själv för pappa kommer inte heller vara hemma. Men ibland är det faktiskt galet skönt att vara hemma ensam och ta det lugnt.
ET-dagen närmar sig med stormsteg och jag är nåt så fruktansvärt taggad! Nu fattas det bara kläderna. Men eftersom jag inte har några pengar kan jag inte följa med Hanna och Kimmie när dom köper det utan jag ska dra med mig mammsen och tvinga henne att köpa kläderna åt mig. Det är faktiskt hennes pliks som mamma :)
Kimmie B-day närmar sig också med stormsteg. Hon fyller år på Ondag, vilket är väldigt snart. Det är jag också galet taggad till! :D Vi ska på bio och sen sova över, som vi gjorde på min födelsedag. Jaao , ska bli superkul!
Men efter det ska jag börja spara till en ny mobil! :O Jag vill ju galet gärna ha en iphone. Men mamma och pappa är ju tveksamma. Så jag ska spara till en ny mobil själv i fall jag inte skulle få en iphone :) hehe...
En mycket vacker bild på Mea och Kimmie :)
Kram,

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback