julia talar (mobilinlägg)

Halloj ! Nu sitter jag och kollar på Big brother, som är lika kul som vanligt. Idag har jag praktiskt taget inte gjort någon ting. Jag kom hem från kimmie runt halv 2. Då gjorde jag ingenting, eller jag städade faktiskt mitt rum och det är jag otroligt stolt över! Igår fyllde kimmie år i alla fall och det firades såklart stenhårt. Vi käka ute, gick pa bio, skrattade, kollade barnsliga filmer och åt godis. Imorgon är det städdag och jag kan ärligt säga att jag inte ser fram imot. Men sen är det ju lördag och då är det påsk och då ska vi hem till kussarna :D det därimot ser jag fram imot! Nu ska jag kolla vidare på Big brother ;) Kram,

Kommentarer från er söta läsare.

You made it! Du klarade att blogga med mobilen? ;o

2011-04-22 // 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback