Julia Talar

Hellow folket!

Nu kom jag ganska nyligen hem från skolan, vi slutade väldigt tidigt idag, vilket är skönt!
Mamma kommer och hämtar mig om typ 2 timmar och nu tills dess ska jag kolla på "big brother" missat några avnitt när jag var i London. Och jag ska lägga ut några bilder på det senare i veckan för jag orkar verkligen inte nu.

Jag kännde typ nyss att jag vill bara hålla på med en blogg. Jag vet inte om jag ska fortsätta med den här eller min egen. Jag är lite missnöjd med min blogg, men jag vill fixa i ordning den lite granna så kanske jag gillar den mer xD och om jag kommer igång och skriver i den mer... hmm, för det är ju lite kul ändå att ha en egen blogg, men sen är det ju också väldigt kul att ha en med polarna! haha, jaja får suga på den karamellen lite mer tror jag så medelar jag när jag har bestämt mig! :D höhö....^^

Meen jag ska dra nu, solong! :D^^


Blir en gammal bild på en ............fin................person...*dreggel* xD hahha   well well, hejdå!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback