Kimmie Talar :(

Nu är jag VÄLDIGT arg och deprimerad på en och samma gång, och så är jag jätte trött. Anledningen till min ilska är att min lilla mini data har typ krashat... Så Jag har pappas data och den är det segaste som finns! Men jag får stå ut. Pappas kompis ska försöka fixa min, men det ser inte ljust ut!

En annan grej som jag blev arg/deprimerad på, var att hela min so text var på den, jag hade en halv sida kvar att skriva! Så jag fick skriva om hela, fast att jag egentligen var tvungen att göra slutet på matteläxan (som jag fortfarande inte har gjort) så nu har jag jobbat i 2 h och nu är jag äntligen klar!!!! <3

Ne jag somnar snart! Imorgon åker jag till mamma, så jag kan inte blogga förän på måndag.. :/

Kraaam från en deprimerad Kimmie :(


Kommentarer från er söta läsare.

DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR INNE PÅ BLOGGAR! MOWAHHAHAHHA

2011-04-13 // 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback