Kimmie talar :)

Idag har jag bara njutit av det varma vår-vädret, (eller sommar-vädret? ;o) Jag har också varit förkyld i några dagar nu, så jag har inte orkat göra så mycket, men lite brun blev man i alla fall!
Jag tänker deffetivt göra en recension av Sucker Punch idag/inatt!
Men jag har i alla fall orkat följa med pappa till affären och där köpte jag godis tills på onsdag då jag mea och Julia ska sova över!
Följande köpte jag:
Chips x 3
2 Liters cola x 3
1 kilo godis
Till mig själv:
Ben and Jerrys
Vecko revyn tidning :)
Det kommer säkert bli en jätte rolig kväll! :D
På onsdag ska även jag och Julia äta på Jensens och gå på Water for Elephants (stavning?) Robert Pattionson är med i den och självklart anledningen till att vi ser den ;)
Nu ska jag länka den här bloggen som en galning och se hur resultatet blir, hehe :D
Idag åt jag Nordic Water Peace, den var jätte god! <3

Kommentarer från er söta läsare.

mjo, det också!

2011-04-18 // 20:09:55
» Carro

Fin blogg!:)

2011-04-18 // 20:42:13

Fin blogg ni har =)

2011-04-18 // 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback