Kimmie talar :)

Jag har inte kunnat uppdatera under dagen/igår p.g.a strul med datorn.. Jag blev lite arg på min data och slog den kanske liite för hårt xD Imorgon tänker jag ta itu med mitt liv och göra alla miljoner läxor och också lägga ut en recension på Sucker Punch som förövrigt var väldigt bra! (det tyckte inte julia btw)
Idag har jag mest varit ute på balkongen och njutit av sommarkänslan, blev T.O.M lite brun :O
Det där med Julias dagens nyhet är farligt likt mina randoma sanningar eller vad säger ni? (hehe XD)
Ses imorgon! :D

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Amen gud kimmie förlåt då! Ska jag sluta med den nu då... Jag kom inte på något annat att skriva om bara. ^^

Fotografering gick ju inte så bra :P

2011-04-09 // 21:47:44

Byyyyt till ngt bättre då?

2011-04-10 // 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback