Kimmie talar :)

Sorry att jag inte har bloggat mer men jag har tagit läxorna i första hand, eftersom dom faktiskt är viktigare! Nu är jag snart klar med att skriva om min So-världsdel. (jag valde oceanien) Nu lyssnar jag på radio (OMG!!!) för cp spotify vill ju aldrig funka -.- Det dåliga med radio är att man ju inte kan kontrollera själv vad man ska lyssna på :/ Fast nu råka min favvo låt komma så det är ju (Y)
Recensionen kommer senare (hur många gånger har jag inte sagt så förut?) för jag har några mer läxor som jag ska ta itu med imorgon ;) Ska försöka blogga imorgon!
Just de! Idag på badhuset simma jag och Julia 24 längder d.v.s. 1200 meter, är faktiskt rätt stolt över mig själv, fast man kunde knappt röra sig sen :P
Ses förhoppningsvis imorgon! <3
Ps: Till Julia: Jag skojade bara om det med dagens sanning, du får självklart ha det om du vill, föresten har jag slutat med dagens randoma sanning ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback