Mea Talar...!

←Cha!→
↓ 
Andledningen till att jag inte bloggat är att jag vart på campingen (jobbat, tjänat pengar hah! ^^)
inte kul, men aa nu är det över. Imorgon ska jag gå på stan och försöka hitta något bra till Kimmie, hon fyller ju nämligen år på onsdag! ;) några förslag, behöver lite hjälp?! :o
Vi har väldigt lite besökare, så ni som besöker bloggen kanske kan länka vidare och tipsa om våran blogg, det skulle vara jättegulligt gjort! ♥



sexigaste...något? By:Kimmie ©
haha



Vi hörs, men först...dagens fail!



Hittade denna i mataffären, så FAIL!
HAHAHAHHAHAHA cheddar cheese style? vafan
undrar just hur det ser ut? ;) HAHAHA
okej jag är no-lifer...


Kommentarer från er söta läsare.

sv. okej jag kollar er blogg

2011-04-19 // 00:08:18

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-19 // 00:30:34

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

2011-04-19 // 00:35:17

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-19 // 06:40:07

Godmorgon:D

2011-04-19 // 08:23:35

åh, jag älskar den dippen till nachos :D

2011-04-19 // 09:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback