Mea Talar...^^

Nemen hejsan!

Idag har jag varit med min kära Emma, innan det så fixade vi de gamla kaninburarna, vi städade upp dom, dom ska ju säljas, och för er som inte vet så har jag ju haft kaniner och ett marsvin. Men iaf så var jag och Emma ute med Martin och Daniel, till typ halv 9 och sen så drog jag till pizzerian där jag väntade på Bim, (syrran) som skulle komma och vi beställde en mumsig pizza. Gott vare och nu sitter jag här och deppar för att jag missade Erik & Mackan idag...(kollar alltid på det så...) haha ^^

Dagens fail...

hahaha, jag har kommit på det perfekta ordet...

FETTOMIND! haha xD

Förklarning: En person som har fettomind är inte fet, går inte upp i vikt och kan äta jättemycket skräpmat, godis läsk osv, men håller sig smal. Aldså man är fet i hjärnan...haha, MIN SYRRA ÄR SÅN HELT SERRI :O

Bim under en dag
på morgonen: äter en onyttig frukost (gärna med läsk till)
2 timmar senare: äter en chokladkaka
vid luch: *känner begär efter pizza, hamburgare osv*
och verje fredag frågar hon: Kan inte vi äta pizza eller tacos...?

(fast iof, tror jag att alla har ett litet fettomind djupt inom sig...)

HAHA nervermind...



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback