Kimmie skriver :)

Hejsan!

Nu är jag tillbaka på fulltid! :D Det var rätt skönt att inte behöva bry sig om att blogga dom sista dagarna på sommarlovet ;)

Idag var det skola... Fick våra scheman och jag måste säga att vårat schema är helt okej med tanke på att det senaste vi slutar är 15:25, vilket inte är alls sent :P

Skulle slutat halv 2 idag, men vi slutade ca 20 i 1 istället :)

Nu är jag hos Julia! Hon är ensam hemma inatt så jag passade på att komma hit, synd att det är en vanlig skoldag imorgon. Så det blir att gå och lägga sig tidigt! :/

Kommer inte blogga i helgen p.g.a att jag är hos mamma.


Eftersom jag inte har med mig min kamera får det bli en favorit i repris, haha så go alltså! :D


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback