Mea skriver...!

Efter skolan så var jag på stan med Kimmie och Hanna, vi kollade lite på jackor, uggs och sådant för vintern, det gäller att köpa så tidigt som möjligt eftersom uggsen går åt som ljusets hastighet när det blir lite kallare...
Jag har iallafall bestämt mig för ett par uggs så jäkla sköna att gå i, jag typ dog när jag provade de i affären. Varma, sköna och snygga 3 strålande egenskaper för ett par vinterskor.
Blir antagligen Chockladbruna eller Svarta, har inte riktigt bestämt mig än.
dom kostade iaf 2100...
Föressten...
Kommer sakna det fina vädret, värmen och solen från sommaren som jag minst sagt adjö till för gott känns det som, eller iallafall på ett år. Vädret är som regn, ja! just det det regnar som fasen här i Borås! Bilden är tagen en varm dag i Stockholm.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback